Regulamin - D2D
ZASADY GWARANCJI DOOR TO DOOR
WWW.I-CC.PL
-
WSKAZANIE RZECZY, KTÓREJ DOTYCZY GWARANCJA
Niniejsze zasady gwarancji znajdują zastosowanie do lamp kosmetycznych marki Velux oraz i-coucou zbywanych przez AMH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Zajęczej 15, 00-351 Warszawa, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032030, NIP: 5252953630, REGON: 52511993800000, BDO:000626043 (dalej: Gwarant) za pośrednictwem sklepu internetowego należącego do Gwaranta tj. www.i-cc.pl, z wyłączeniem lamp kosmetycznych wyżej wskazanych marek zbywanych za pośrednictwem zakładki OUTLET (dalej: Produkt/towar).
Celem gwarancji Door-to-Door jest zapewnienie sprawnej obsługi reklamacyjnej poprzez:
-
odbiór wadliwego Produktu przez Gwaranta,
-
jednoczesne przekazanie Klientowi lampy zastępczej na czas rozpatrywania zgłoszenia i ewentualnej naprawy,
-
odbiór lampy zastępczej po zakończeniu procesu gwarancyjnego i zwrocie naprawionego Produktu,
tak aby Klient przez cały czas trwania procedury gwarancyjnej dysponował sprawnym produktem.
-
WARUNKI GWARANCJI
-
Gwarantem jakości jest AMH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Zajęczej 15, 00-351 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032030, NIP: 5252953630, REGON: 52511993800000, BDO:000626043;
-
Gwarancja udzielona jest wyłącznie na lampy kosmetyczne wskazane w punkcie I niniejszych zasad gwarancji sprzedanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem sklepu internetowego Gwaranta prowadzonego pod domeną www.i-cc.pl, z zastrzeżeniem, że gwarancja obejmuje wyłącznie lampy zakupione po dniu 01 lipca 2025 roku;
-
Z Gwarancji mogą skorzystać zarówno konsumenci, jak i również przedsiębiorcy;
-
Gwarancją są objęte jedyne te Produkty, do których dołączono kartę gwarancyjną;
-
Gwarant ponosi odpowiedzialność za wady tkwiące w rzeczy sprzedanej:
-
za wady fizyczne wskazanych w dokumencie lamp – w okresie 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia umowy sprzedaży (czyli daty zakupu Produktu).
-
SPOSÓB ROZPATRYWANIA ROSZCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI
-
Reklamacje z tytułu gwarancji można składać w dowolny sposób, przy czym – celem przyspieszenia procedury rozpatrywania reklamacji – Gwarant rekomenduje składanie reklamacji:
-
pisemnie na adres siedziby Gwaranta, tj. ul. Wejherowska 5D, 84-100 Puck, z dopiskiem „Gwarancja”;
-
w formie dokumentowej, za pośrednictwem korespondencji mailowej na adres kontakt@i-cc.pl;
-
telefonicznie dzwoniąc pod numer: +48 600 160 147;
-
za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego z poziomu w/w sklepu internetowego.
-
Każda reklamacja powinna obligatoryjnie zawierać następujące elementy:
-
imię i nazwisko Klienta;
-
opis wady produktu;
-
datę i okoliczności dostrzeżenia wady;
-
wskazanie daty zakupu;
-
dane kontaktowe Klienta (np. adres e-mail; adres zamieszkania; numer telefonu).
-
Do zgłoszenia należy dołączyć skan dowodu zakupu (np. paragonu; faktury; potwierdzenia dokonania transakcji).
-
Gwarant rekomenduje dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentów potwierdzających wystąpienie wady (dokumentacja fotograficzna/nagrania).
-
Gwarant zobowiązuje się za pośrednictwem wybranej przez siebie firmy kurierskiej odebrać reklamowanym produkt od Klienta na swój koszt w terminie nie dłuższym niż 5 dni liczonych od dnia wpływu zgłoszenia reklamacyjnego Klienta.
-
W dniu odbioru reklamowanego Produktu Klient otrzyma od Gwarant lampę zastępczą. Gwarant dołoży należytej staranności, aby dostarczyć lampę zastępczą o funkcjonalnościach tożsamych z produktem reklamowanym lub – o ile jest to możliwe – identyczny model.
-
Klient zobowiązuje się spakować Produkt w sposób umożliwiający jego maksymalne zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniem i utratą. Produkt powinien zostać przekazany firmie kurierskiej wybranej przez Gwaranta w całości, tj. ze wszystkimi jego elementami składowymi (jeżeli dotyczy).
-
Klient i Gwarant mogą ustalić, że Gwarantowi zostanie przekazana tylko część Produktu, jeśli nie jest ona trwale połączona z innymi elementami Produktu i możliwa jest do naprawy czy wymiany oddzielnie.
-
Gwarant ustosunkuje się do treści dokonanego zgłoszenia w terminie 14 dni roboczych liczonych od dnia doręczenia Produktu do siedziby Gwaranta przez firmę kurierską.
-
W przypadku stwierdzenia zasadności zgłoszenia, ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych, licząc od daty doręczenia Gwarantowi towaru do naprawy (termin liczony jest od momentu dostarczenia reklamowanego produktu przez firmę kurierską do siedziby Gwaranta). W przypadku, w którym naprawa reklamowanego produktu w/w terminie okaże się niemożliwa, Gwarant wymieni reklamowany Produkt na nowy, o czym poinformuje Klienta.
-
Biuro Obsługi Klienta Gwaranta skontaktuje się z Klientem niezwłocznie po zakończeniu procesu rozpatrywania reklamacji, celem ustalenia dogodnego terminu dla Stron dot. odbioru udostępnionej Klientowi lampy zastępczej, jak i również celem ustalenia terminu przekazania naprawionego Produktu lub nowego towaru.
-
Klient zobowiązuje się spakować lampę zastępczą w sposób umożliwiający jej maksymalne zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniem i utratą. Lampa zastępcza musi zostać przekazana firmie kurierskiej wybranej przez Gwaranta w całości, tj. ze wszystkimi jej elementami składowymi (jeżeli dotyczy).
-
Lampa zastępcza jest przekazywana Klientowi czasowo, wyłącznie na okres trwania procedury gwarancyjnej, w celu zapewnienia ciągłości użytkowania produktu. Klient zobowiązuje się zwrócić lampę zastępczą w stanie niepogorszonym, tj. niewykraczającym poza normalne zużycie wynikające z jej prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania. W przypadku:
-
braku zwrotu lampy zastępczej w uzgodnionym terminie,
-
zwrotu lampy uszkodzonej, niekompletnej lub w stanie pogorszonym (z wyjątkiem zwykłego zużycia).
Gwarant ma prawo obciążyć Klienta równowartością ceny lampy zastępczej, przy czym cena ta zostanie wskazana Klientowi w toku kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
-
ODMOWA UZNANIA REKLAMACJI
Gwarant odmawia uznania reklamacji m.in. w przypadku:
-
stwierdzenia, że rzecz wykorzystywana była niezgodnie z jej przeznaczeniem,
-
stwierdzenia, że rzecz została uszkodzona w trakcie użytkowania z winy Klienta lub osób trzecich;
-
stwierdzenia, że wada wynika z normalnego zużycia danej rzeczy;
-
braku dowodu zakupu;
-
dostarczenia Gwarantowi rzeczy niekompletnej;
-
stwierdzenia przyczyny wady innej niż wada materiałowa, bądź produkcyjna, tkwiąca w rzeczy sprzedanej;
-
stwierdzenia uszkodzeń rzeczy sprzedanej wskutek jej nieprawidłowej konserwacji;
-
dokonania przez Klienta zgłoszenia reklamacyjnego dot. produktu zakupionego w obniżonej cenie, z uwagi na fakt, iż był to produkt zbywany za pośrednictwem zakładki Outlet na stronie www.i-cc.pl;
-
stwierdzenia ingerencji osoby nieuprawnionej w rzecz sprzedaną (w szczególności w rozumieniu dokonywania napraw/przeróbek rzeczy sprzedanej przez osoby niebędącej Gwarantem).
-
WADY, KTÓRE NIE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ JAKOŚCI
Gwarancją jakości nie są objęte następujące wady rzeczy sprzedanej:
-
wady obiektywnie możliwe do stwierdzenia w chwili zawarcia umowy sprzedaży;
-
wady będące następstwem użytkowania rzeczy sprzedanej niezgodnie z ich przeznaczeniem, właściwościami,
-
wady spowodowane brakiem należytej pielęgnacji rzeczy sprzedanej;
-
wady spowodowane z winy Klienta lub osób trzecich;
-
wady powstałe na skutek okoliczności, za które nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron (siła wyższa);
-
wady powstałe wskutek próby dokonania samodzielnej naprawy/przeróbki rzeczy sprzedanej przez Klienta;
-
uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nabywcę, bądź osobę trzecią.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Ilekroć w niniejszym dokumencie mowa jest o Kliencie termin ten należy interpretować zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego.
Gwarant zobowiązuje się usunąć wadę (naprawić wadę Produktu) lub wymienić Produkt na nowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni liczonych od chwili przyjęcia reklamowanego Produktu do magazynu Gwaranta.
W przypadku uwzględnienia przez Gwaranta reklamacji dot. produktu, który nie jest już produkowany i oferowany do sprzedaży przez Gwaranta, Gwarant – w ramach obowiązków gwarancyjnych – może dokonać na rzecz Klienta zwrotu ceny sprzedaży.
W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową sprzedaży, Klientowi – z mocy prawa – przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy, a gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.

