Regulamin - D2D

ZASADY GWARANCJI DOOR TO DOOR

WWW.I-CC.PL

  1. WSKAZANIE RZECZY, KTÓREJ DOTYCZY GWARANCJA

Niniejsze zasady gwarancji znajdują zastosowanie do lamp kosmetycznych marki Velux oraz i-coucou zbywanych przez AMH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Zajęczej 15, 00-351 Warszawa, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032030, NIP: 5252953630, REGON: 52511993800000, BDO:000626043 (dalej: Gwarant) za pośrednictwem sklepu internetowego należącego do Gwaranta tj. www.i-cc.pl, z wyłączeniem lamp kosmetycznych wyżej wskazanych marek zbywanych za pośrednictwem zakładki OUTLET (dalej: Produkt/towar).

Celem gwarancji Door-to-Door jest zapewnienie sprawnej obsługi reklamacyjnej poprzez:

  1. odbiór wadliwego Produktu przez Gwaranta,

  2. jednoczesne przekazanie Klientowi lampy zastępczej na czas rozpatrywania zgłoszenia i ewentualnej naprawy,

  3. odbiór lampy zastępczej po zakończeniu procesu gwarancyjnego i zwrocie naprawionego Produktu,

tak aby Klient przez cały czas trwania procedury gwarancyjnej dysponował sprawnym produktem.

  1. WARUNKI GWARANCJI

 

  1. Gwarantem jakości jest AMH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie przy ulicy Zajęczej 15, 00-351 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001032030, NIP: 5252953630, REGON: 52511993800000, BDO:000626043;

  2. Gwarancja udzielona jest wyłącznie na lampy kosmetyczne wskazane w punkcie I niniejszych zasad gwarancji sprzedanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem sklepu internetowego Gwaranta prowadzonego pod domeną www.i-cc.pl, z zastrzeżeniem, że gwarancja obejmuje wyłącznie lampy zakupione po dniu 01 lipca 2025 roku;

  3. Z Gwarancji mogą skorzystać zarówno konsumenci, jak i również przedsiębiorcy;

  4. Gwarancją są objęte jedyne te Produkty, do których dołączono kartę gwarancyjną;

  5. Gwarant ponosi odpowiedzialność za wady tkwiące w rzeczy sprzedanej:

  1. za wady fizyczne wskazanych w dokumencie lamp – w okresie 12 miesięcy, liczonych od daty zawarcia umowy sprzedaży (czyli daty zakupu Produktu).

 

  1. SPOSÓB ROZPATRYWANIA ROSZCZEŃ Z TYTUŁU GWARANCJI

 

  1. Reklamacje z tytułu gwarancji można składać w dowolny sposób, przy czym – celem przyspieszenia procedury rozpatrywania reklamacji – Gwarant rekomenduje składanie reklamacji:

  1. pisemnie na adres siedziby Gwaranta, tj. ul. Wejherowska 5D, 84-100 Puck, z dopiskiem „Gwarancja”;

  2. w formie dokumentowej, za pośrednictwem korespondencji mailowej na adres kontakt@i-cc.pl;

  3. telefonicznie dzwoniąc pod numer: +48 600 160 147;

  4. za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego z poziomu w/w sklepu internetowego.

  1. Każda reklamacja powinna obligatoryjnie zawierać następujące elementy:

  1. imię i nazwisko Klienta;

  2. opis wady produktu;

  3. datę i okoliczności dostrzeżenia wady;

  4. wskazanie daty zakupu;

  5. dane kontaktowe Klienta (np. adres e-mail; adres zamieszkania; numer telefonu).

  1. Do zgłoszenia należy dołączyć skan dowodu zakupu (np. paragonu; faktury; potwierdzenia dokonania transakcji).

  2. Gwarant rekomenduje dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dokumentów potwierdzających wystąpienie wady (dokumentacja fotograficzna/nagrania).

  3. Gwarant zobowiązuje się za pośrednictwem wybranej przez siebie firmy kurierskiej odebrać reklamowanym produkt od Klienta na swój koszt w terminie nie dłuższym niż 5 dni liczonych od dnia wpływu zgłoszenia reklamacyjnego Klienta.

  4. W dniu odbioru reklamowanego Produktu Klient otrzyma od Gwarant lampę zastępczą. Gwarant dołoży należytej staranności, aby dostarczyć lampę zastępczą o funkcjonalnościach tożsamych z produktem reklamowanym lub – o ile jest to możliwe – identyczny model.

  5. Klient zobowiązuje się spakować Produkt w sposób umożliwiający jego maksymalne zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniem i utratą. Produkt powinien zostać przekazany firmie kurierskiej wybranej przez Gwaranta w całości, tj. ze wszystkimi jego elementami składowymi (jeżeli dotyczy).

  6. Klient i Gwarant mogą ustalić, że Gwarantowi zostanie przekazana tylko część Produktu, jeśli nie jest ona trwale połączona z innymi elementami Produktu i możliwa jest do naprawy czy wymiany oddzielnie.

  7. Gwarant ustosunkuje się do treści dokonanego zgłoszenia w terminie 14 dni roboczych liczonych od dnia doręczenia Produktu do siedziby Gwaranta przez firmę kurierską.

  8. W przypadku stwierdzenia zasadności zgłoszenia, ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych, licząc od daty doręczenia Gwarantowi towaru do naprawy (termin liczony jest od momentu dostarczenia reklamowanego produktu przez firmę kurierską do siedziby Gwaranta). W przypadku, w którym naprawa reklamowanego produktu w/w terminie okaże się niemożliwa, Gwarant wymieni reklamowany Produkt na nowy, o czym poinformuje Klienta.

  9. Biuro Obsługi Klienta Gwaranta skontaktuje się z Klientem niezwłocznie po zakończeniu procesu rozpatrywania reklamacji, celem ustalenia dogodnego terminu dla Stron dot. odbioru udostępnionej Klientowi lampy zastępczej, jak i również celem ustalenia terminu przekazania naprawionego Produktu lub nowego towaru.

  10. Klient zobowiązuje się spakować lampę zastępczą w sposób umożliwiający jej maksymalne zabezpieczenie przed zniszczeniem, uszkodzeniem i utratą. Lampa zastępcza musi zostać przekazana firmie kurierskiej wybranej przez Gwaranta w całości, tj. ze wszystkimi jej elementami składowymi (jeżeli dotyczy).

  11. Lampa zastępcza jest przekazywana Klientowi czasowo, wyłącznie na okres trwania procedury gwarancyjnej, w celu zapewnienia ciągłości użytkowania produktu. Klient zobowiązuje się zwrócić lampę zastępczą w stanie niepogorszonym, tj. niewykraczającym poza normalne zużycie wynikające z jej prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania. W przypadku:

  1. braku zwrotu lampy zastępczej w uzgodnionym terminie,

  2. zwrotu lampy uszkodzonej, niekompletnej lub w stanie pogorszonym (z wyjątkiem zwykłego zużycia).

Gwarant ma prawo obciążyć Klienta równowartością ceny lampy zastępczej, przy czym cena ta zostanie wskazana Klientowi w toku kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

 

  1. ODMOWA UZNANIA REKLAMACJI

Gwarant odmawia uznania reklamacji m.in. w przypadku:

  1. stwierdzenia, że rzecz wykorzystywana była niezgodnie z jej przeznaczeniem,

  2. stwierdzenia, że rzecz została uszkodzona w trakcie użytkowania z winy Klienta lub osób trzecich;

  3. stwierdzenia, że wada wynika z normalnego zużycia danej rzeczy;

  4. braku dowodu zakupu;

  5. dostarczenia Gwarantowi rzeczy niekompletnej;

  6. stwierdzenia przyczyny wady innej niż wada materiałowa, bądź produkcyjna, tkwiąca w rzeczy sprzedanej;

  7. stwierdzenia uszkodzeń rzeczy sprzedanej wskutek jej nieprawidłowej konserwacji;

  8. dokonania przez Klienta zgłoszenia reklamacyjnego dot. produktu zakupionego w obniżonej cenie, z uwagi na fakt, iż był to produkt zbywany za pośrednictwem zakładki Outlet na stronie www.i-cc.pl;

  9. stwierdzenia ingerencji osoby nieuprawnionej w rzecz sprzedaną (w szczególności w rozumieniu dokonywania napraw/przeróbek rzeczy sprzedanej przez osoby niebędącej Gwarantem).

 

  1. WADY, KTÓRE NIE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ JAKOŚCI

Gwarancją jakości nie są objęte następujące wady rzeczy sprzedanej:

  1. wady obiektywnie możliwe do stwierdzenia w chwili zawarcia umowy sprzedaży;

  2. wady będące następstwem użytkowania rzeczy sprzedanej niezgodnie z ich przeznaczeniem, właściwościami,

  3. wady spowodowane brakiem należytej pielęgnacji rzeczy sprzedanej;

  4. wady spowodowane z winy Klienta lub osób trzecich;

  5. wady powstałe na skutek okoliczności, za które nie ponosi odpowiedzialności żadna ze stron (siła wyższa);

  6. wady powstałe wskutek próby dokonania samodzielnej naprawy/przeróbki rzeczy sprzedanej przez Klienta;

  7. uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nabywcę, bądź osobę trzecią.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Ilekroć w niniejszym dokumencie mowa jest o Kliencie termin ten należy interpretować zgodnie z definicją zawartą w Regulaminie Sklepu Internetowego.

Gwarant zobowiązuje się usunąć wadę (naprawić wadę Produktu) lub wymienić Produkt na nowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni liczonych od chwili przyjęcia reklamowanego Produktu do magazynu Gwaranta.

W przypadku uwzględnienia przez Gwaranta reklamacji dot. produktu, który nie jest już produkowany i oferowany do sprzedaży przez Gwaranta, Gwarant – w ramach obowiązków gwarancyjnych – może dokonać na rzecz Klienta zwrotu ceny sprzedaży.

W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową sprzedaży, Klientowi – z mocy prawa – przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy, a gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium