Promocje
Łóżko do masażu kosmetyczne drewniane - czarne
Łóżko do masażu kosmetyczne drewniane - czarne
489,00 zł 405,00 zł
szt.
Łóżko do masażu kosmetyczne drewniane - kremowe
Łóżko do masażu kosmetyczne drewniane - kremowe
489,00 zł 405,00 zł
szt.
Taboret Kosmetyczny Płaski z Oparciem
Taboret Kosmetyczny Płaski z Oparciem
369,00 zł 349,00 zł
szt.
 Łóżko do masażu kosmetyczne drewniane - białe
Łóżko do masażu kosmetyczne drewniane - białe
489,00 zł 405,00 zł
szt.
Najczęściej zadawane pytania

pytania

Postanowiliśmy zebrać poniżej najczęściej zadawane pytania i mamy nadzieję, że rozwialiśmy Wasze wszelkie wątpliwości:

 

KTÓRE ŁÓŻKO JEST LŻEJSZE: ALUMINIOWE CZY DREWNIANE? 

Różnica wagi na korzyść łóżka aluminiowego to około 1 kg. 
Łóżko aluminiowe waży około 10 kg (z akcesoriami: zagłówek, podramiennik przedni i 2 podłokietniki boczne waga to około 13 kg). Łóżko drewniane waży około 11 kg (z akcesoriami: zagłówek, podramiennik przedni i 2 podłokietniki boczne waga to około 14 kg).

 

NIE OTRZYMAŁAM WSZYSTKICH ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW, CO SIĘ STAŁO?

Z reguły każdy produkt wchodzący w skład zamówienia wysyłamy jako niezależna paczka. Niestety nie zawsze całość zamówienia dociera do Odbiorcy jednego dnia - wszystko zależy od firmy kurierskiej i ich logistyki. Zdarzały się przypadki, w których dwie paczki z tego samego zamówienia doręczało dwóch kurierów. Niektóre produkty ze względu na swoje gabaryty są wysyłane w kilku paczkach - na przykład lampa 2w1 zajmuje aż 3 paczki.

 

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?

Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Dokument zakupu znajdzie się w przesyłce, razem z zakupionym towarem. 

 

NIE OTRZYMAŁAM PARAGONU / FV

Dokumenty zakupu przesyłamy droga e-mailową na adres podany przy składaniu zamówienia. Zdarza się, że poczta z załącznikiem trafia do spamu, dlatego sprawdzić folder: „spam”. E-maile wysyłane są automatycznie, ale jeśli mail z dowodem zakupu nie dotrze prosimy o kontakt na adres e-mail: sprzedaz@i-cc.pl lub telefoniczny pod numerem 600 160 147.

 

JAK DŁUGO TRWA GWARANCJA NA ZAKUPIONE U WAS PRODUKTY? 

Gwarancja trwa 2 lata na wady ukryte nie wynikające z użytkowania (możliwe sposoby rozwiązania reklamacji to naprawa, wymiana na nowy lub zwrot pieniędzy).

 

KIEDY MOGĘ LICZYĆ NA DARMOWĄ DOSTAWĘ? 

Darmową dostawą premiujemy produkty marki i-coucou. Szczegółowe informacje dotyczące warunków dostawy znajdziesz TUTAJ.

 

OTRZYMAŁAM USZKODZONY PRODUKT

Przed odebraniem przesyłki od firmy kurierskiej zawsze sprawdź czy przesyłka nie została uszkodzona w trakcie transportu. Jeśli na kartonie widać ślady uszkodzenia zewnętrznego można odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się z nami mailowo na adres: biuro@i-cc.pl (warto zaznaczyć w tytule, że chodzi o uszkodzoną w transporcie przesyłkę).
Po pokwitowaniu odbioru paczki zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera i w wypadku stwierdzenia uszkodzenia wynikającego z transportu spisanie protokołu szkody i poproszenie kuriera o podpis - taki dokument stanowi podstawę do późniejszej reklamacji. Jeżeli spisanie protokołu nie jest możliwe prosimy o sporządzenie dokładnych zdjęć uszkodzenia i wysłanie ich do nas drogą elektroniczną.

W razie pytań prosimy o kontakt na adres e-mail: sprzedaz@i-cc.pl lub telefoniczny pod numerem 600 160 147.

 

CZY ZAKUPIONY PRODUKT MOGĘ WYMIENIĆ NA INNY? 

Tak. W takim przypadku procedura jest identyczna jak przy zwrocie towaru, przy czym koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Jeśli drugi produkt jest droższy prosimy o dopłatę, jeśli tańszy, zwracamy różnicę. Drugi produkt wysyłamy po otrzymaniu produktu zwracanego. 

 

ILE MAM CZASU NA ZWROT PRODUKTU? 

W przypadku zamówień detalicznych na zwrot masz 30 dni od daty zakupu (okres ten liczy się od daty wystawienia paragonu/FV).
Więcej na temat zwrotów i reklamacji przeczytasz TUTAJ

 

JAK DOKONAĆ ZWROTU? 

Prosimy zacząć od pobrania i wypełnienia formularza odstąpienia od umowy. Zwrot odbywa się na koszt Kupującego. 
Więcej na temat zwrotów i reklamacji przeczytasz TUTAJ

 

CZY ROBIĄC WIĘKSZE ZAKUPY MOGĘ LICZYĆ NA RABAT? 

Tak, ale żeby obliczyć wartość rabatu musimy znać kwotę potencjalnych zakupów (najlepiej przesłać e-mail z potencjalną listą pożądanych produktów na adres sprzedaz@i-cc.pl). 

 

CHCIAŁABYM NAWIĄZAĆ WSPÓŁPRACĘ Z WASZĄ FIRMĄ

Bardzo się cieszymy ;) - trafiłaś pod właściwy adres. Współpracujemy z firmami szkoleniowymi z branży kosmetycznej oraz rehabilitacyjnej, a także ze stylistkami zajmującymi się stylizacją rzęs, makijażem permanentnym oraz zabiegami medycyny estetycznej. Naszą ofertę kierujemy również do osób prowadzących szkolenia, w celach dystrybucji oraz firm zainteresowanych zakupami hurtowymi. 

Prosimy o kontakt na adres e-mail: zespol@i-cc.pl lub telefoniczny pod numerem 600 160 147.

 

MASZ PYTANIA, NA KTÓRE NIE ZNALAZŁAŚ ODPOWIEDZI? 

Napisz do nas lub zadzwoń:

e-mail:  zespol@i-cc.pl 
telefon: 600 160 147 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl